About this layout:...

This layout is my first layout using tables AND div boxes. *PRANCES* The guy I the pic is Akira the guitarist from Baroque. I don't know the band and I don't know MUCH of their music.. yet. XD.. BUT! I liked the pic tho! *wiggles*

The brushes used are from The Whole Damn Apple

LINK UP! LINK UP!

angel egg, anomay, baby_pen, deux, dilettantka, drworm, eternal_illness, gravi4ever, guiltyschu, harmkitty, heartlilly jillia, kamuimotoaki khamryn, kokokitty kuragari, maantje, mehra, meisekiyume, nanami_hibino, noaizumi,  , pissymissy,   rynnmaxwell, sabergurl, saintxio, sapphron, satochan05, shiroi_plushie, shuurin, silentflower, sioxpunk, skankerx spazmastic, theredangel, timmythetoothjf, violet_myst, yohtan, zraptor, _omixduo_

 

J-rock.. and moms.........

Akma 27: hehe my mommy liked sinfest XD

NIKKIEL1: o_o;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

NIKKIEL1: ok.

NIKKIEL1: tht'as creepy

NIKKIEL1: that's

Akma 27: why?

NIKKIEL1: just .. is.. it's like saying your mom likes DEG or soemthing......................

NIKKIEL1: o_o

Akma 27: well she does think Totchi is cute

NIKKIEL1: omg! ROFL!

NIKKIEL1: AHAHAHAHAH1
Akma 27: she doesnt like Sugi though -_-

Akma 27: she said he was too old

NIKKIEL1: ROFL!

NIKKIEL1: your mom is cool

Akma 27: Yup ^^v

NIKKIEL1: my parents are like. "u listenin' to that noise again.."

NIKKIEL1: *term noise.. .. used for ANY j-stuff*

Akma 27: my mom like my Jrock

Akma 27: her fav is Gackt

NIKKIEL1: and i was listening to a softer sounding song by the pillows.. and my dad just came inthe kitchen and unplugged the radio.

NIKKIEL1: >.<

Akma 27: she likes Gackt better then anyone else but she likes some Luna Sea stuff

NIKKIEL1: lol

Akma 27: damn

NIKKIEL1: ok.. so nm then...

NIKKIEL1: she's all into your stuff.. mine.. aint...

NIKKIEL1: T-T

NIKKIEL1: i wanna play sone of a bitch so badly tho.. and LOUD!
NIKKIEL1: MUWAHAHAHA!

NIKKIEL1: son

Akma 27: yeah my mom accepts it. she thinks some of is weird like visual kei an stuff

NIKKIEL1: my mom asks nice ly.. saying it gives her a headache.. and i don't even play it that loudly

NIKKIEL1: T-T

NIKKIEL1: lol

Akma 27: but she thinks a lot of them are gay jus cuz of the make up thing cuz shes old fashioned

NIKKIEL1: ROFL! OMG! EEEE!

NIKKIEL1: she's so cool!

Akma 27: yeah she thinks Gackt is very handsome shes like he would make a nice son in law. Im like -.-;; he would make a nice gradnfather mom. he's older then Sugi

Akma 27: grand*

NIKKIEL1: XD YESH!
NIKKIEL1: supposedly.. ^^;;;;;

NIKKIEL1: git be great great great great great great great great great grandfather.

NIKKIEL1: XD MUMMY LOVIN!

NIKKIEL1: rofl

Akma 27: dork

NIKKIEL1: ^-^.. *hears his bones scraping together*

NIKKIEL1: omg1 rofl!

Akma 27: ew

NIKKIEL1: XD *CACKLES*

Akma 27: freak

NIKKIEL1: no.. tis the truth.
ahh.. mom's liking gackt's "SUPPOSEDLY* old ass.. it amuses me so

~Sexy Aries 07:20 p.m. on Wednesday, January 8, 2003

V^^v *pooom*
so i'm a lazy ass.. *is switching her layouts* i need a perky one for lj.. just in case. and i likethis green one too.. so.. vola? didn't do anything different today.... cept i made a nice miyabi *aka bob. roflmgdao!* graphic thinger.. ^_^ it may be a layout.. it depends on my tolerance for black.... cuz it has alot of it in the pic.. more than this one.. kinda? *tilts head* whatever.... i need to put that uke pic up tho... someday..w hen i stop being a lazy ass and hook up my scanner to my slow ass. old ass dinosaur of a comp. and the mouse barely works on it too.. T-T *hugs her monster comp* i luuuuuuuuv it! 80gb hard drive, cd burner, pentium 4 processor, dvd player.. AND DSL internet. *wiggles* anyhow.... i'm possibly going out with lez tomorra... most likely.. unless. i like die or soemthing.. giotta tell moms tho.. cuz i can't be staying home AGAIN watchign ethan.. and i need to job hunt. AND get my school id card from work too.. BAH. my life is one contiuing hell... with breif respites of .. non-hellishness? i don't know anymore...

~Sexy Aries 06:37 p.m. on Wednesday, January 8, 2003

The Sexy Aries...Find your way..

Name:Nikki                                          Alias:Nekochan, Nikki_Nekochan, Nickle, Nick-ole, Nee~cole Age:19                                                D.O.B.: April 10
Zodiac: Aries
Nationality: Afro-Caribbean American *waves Trini flag proudly*

Facts
Major: Media Art and Design
Music Type: Hmm.. Soca, Reggae,Rap, R&B, Electronic..Anything that sounds good..really.. I'm pretty impartial.
Hobbies: Writing, drawing, music, video gaming, anime
Favourite anime:

FB
Pretear
Gravitation
YnM
FMP
GW
Favourite manga:
YnM
Gravitation
Favourite songs:
Virtious woman-Warrior King, One Life-the pillows, Spicy Snapper-Ian Pooley, Magician- Burning Flames
Ethel- Super Blue
Stay Away-La~Arc~En~ Ciel
Blind Game Again- Kotani Kinya
4:00 am - Luna Sea